سلام به همه .. هي نگين سر ما رو خورد كه بايد اين پست بزني .. خوب  چون خودش خوب نمي تونه تايپ كنه من بيچاره بايد به جاش پست بزنم .. راستي حرصم در امده عكي هاي الان لينك دانلود براش گذاشتيم چرا يه سريشون جا موند .. خوب اونا رو هم در صفحه براتون ميذاريم … چي كار كنيم ديگه …  ها ها ها

خوب امروز گروه براي جلسه امضاء در سالن كا بي اس بود … براي ميني آلبوم (( مقصد – سرنوشت )) اونجا بودن و به طرفداراشون امضا ميدادن … ماشالله همشون هم با يك دست كت و شلوار كرمي و آبي اونجا حضور داشتم و به طرفداراشون كه سالن پر كرده بودن امضاء مي دادن …

براتون عكس اين جلسه امضاء رو ميذارم …  راستي در لينك دانلود عكس هاي هيون جونگ براي تبلغات جديد هاتسون چيكن هم قرار داره .. نگين گير داده مي خواد مثل قبل براي عكسا زير نويس بره … خوب حوصله اش سر رفته … خوب اين شما و اينم جلسه امضاء و زير نويس هاي استاد نگينا .. ها ها ها ها


خوب بچه ها همه به صف پشت سر من واي چقدر جمعيت زياده لطفا هول نشين اول من ميرم ...

خوب بكشين منم امدممممممم .. هي چقدر هم دختر است اينجا .. من خيلي آروم هستم اصلا خودتون هول نكنين باشه .. مثل من ..

اوففففففففف چه خبره كيو جونگ از صبح اينجا واستاديم اينا نيومدن .. من پامو ديگه احساس نمي كنم .. تو چطور ؟؟

هيون جونگ : شما دوتا واستادين همين جوري وايستين يه عكس دسته جمعي بندازيم .. همه بخنيد شك نكن .. دو ساعت شما دوتا رو ما سه تا كاشتيم ..

هيون جونگ بسه ديگه خسته شديم ميشه بشينيم يه كم ديگه هم وايستادم اينجا به عنوان درخت .. استفاده ميشم ..

خدايي يون سنگ تو هنوز درخت شدي من دختم شدم برگام هم ريخت كم مونده برف روم بشينه ..

ميگم يون سنگ كيو جونگ زيادي قضيه درخت بودن جدي گرفته الان يه كم بگذره ميكه كم مونده شكوفه بدم .. بدش ميوه هم بدم ..

اوه اوه چه خبره اينا واقعا فكر كردن درخت شدن يه ميكروفن اينجا بود بذار لااقل من يه كاري كنم .. هي ميكروفن كو .. نخير بذار بخندم هه هه

هه هه جونگ مين تو دنبال ميكروفن باش من براي اينا يه آواز بخونم برن حالشو ببرن بعد نگن امديم امضا بگيريم هيونگ جون هيچي نخوند ..

اي هيونگ جون چي خوندي نصف سالن خالي شد ... كيو جونگ مثل درخت واينستا .. بذار خودم يه كاري كنم ..

هي هيون جونگ هي ميكروفن يافتم .. حالا بياين يه كاري كنيم .. بياين شعار بديم حالا من ميگم همه باهم ..

واي واي واي .. اون ميكروفن بده ببينم .. جونگ مين نگفتم بحث **** ممنوع .. امده واسه من شعار ميده انگار انتخاباته پسره جو گير خوب سلام .. هه هه

هي يون سنگ تازه داشتم گرم ميشدم .. خوب بذار منم يه كم زبونم در بيارم .. هه هه

هي كم با اون ميكروفن ور برين من نسشتم خوب نفر اول بيا عزيزم .. به به

خوب منم نشستم واي صف من چه طولاني تا فردا صبح انگار اينجا كار دارم ..

واي ميشه اينو بهت ندم .. تو عمرم اين قدر قشنگ امضا نزده بودم خودم ذوق كردم ...

خوب بگو ببينم اسمت چيه ؟؟ جانمممممم اين اسمته من اسمت بنويسم پس كجا امضاء بزنم ؟؟

به به تو عكسا چه خوشمل افتادم .. بله بله مي دونم كلا من قشنگ مي يوفتم .. واي حالا چطور رو عكس به اين خوشملي امضاء بزنم ..

خواهشا دقتم قاطي نكنيد .. من زياد تمرين كردم رو امضا ببين الان تموم ميشه يه كم صبر كن ..

هي كيو جونگ ماژيك من نمي نويسه ... هي واو كيو جونگو .. از درخت بودن به يه چيز ديگه ترفيع كرده .. الووووو كيو جونگگگگگگگ

خوب ببين عزيزم اين براي بار دهم هست ازم امضا مي خواي بخدا جا ديگه نمونده .. بيا رو صورتت امضا كنم اگه مي خواي ..

واي واي برو ديگه اگه منو ببينه اينجور چشمم در مي ياد .. دهههههه برو گير نده .. هه هه

هي جونگ مين با دقت داري چي ميكشي اينجا ؟؟

صبر كن يون سنگ الان تموم ميشه .. از بيكاريه .. هه هه

هان چي تموم ميشه ؟؟

دادم .. چطورهههههه خوشكل كشيدم .. ابتكار جونگ مينايييييييييي

خوب بلاخره تموم شد .. خسته شدم .. شما هم كه فقط نقاشي كردين .. هي چه گيري دادن .. عكس بندازيم .. بعد اين عكس همه از اون طرف در ميريم .. همه حاضر يك و دو و سه ....

لينك دانلود عكس ها :

http://www.mediafire.com/?jimn50kmazr 

خوب از اشكالات تابپي زير نويس ها من از طرف نگين معذرت مي خوام .. خوابيده .. نوشتن براش .. سخته … خوب اميدوارم خوشتون بياد … تا بعد