سلام به همه . در پست قبل يادم رفت بگم من غزل هستم دختر خاله نگين . خوب نگين گير داده كه بايد براي وبلاگ پست بزني خوب ديوار از من كوتاه تر هم نبود احتمالا . ها ها شوخي . خوب امدم اين پست رو هم من بزنم . فعلا چون نگين نمي تونه پست بزنه . البته با اون همه چيزي بهش وصله منم نمي تونستم كاري كنم . خوب اول حالش خوبه نگران نباشين شروع كرده غر زدن سر همه . انگار اين ديروز واي يادم ندازين مردم و زنده شدم . الان دارم از خوشحالي بال بال مي زنم كه داره غر مي زنه . خوب حالا بريم سر اين پست باز براتون لينك دانلود ميذارم معذرت همه عكس ها رو نميشه گذاشت . نگين بود اين كار مي كرد من يكي حوصله ندارم . شرمنده . خوب نگين كه نمي تونه حركت كنه شرمنده زيرنويس ها ميشم . خوب با ما همراه باشين …. به قول نگين بزن بريم …

خوب ديروز گروه براي دومين روز امضاشون در بندر پوسان حضور داشتن .. ماشالله همشون خيلي ناناز بودن مخصوصا هيونگ جون … الان اگه نگين بود مي گفت نخير جونگ مين .. هيون جونگ هم عالي بود … خوب بگذريم … براي روز امضاء رفته بودن ظهر اونجا بودن و عصر به سئول برگشتن . حالا براتون عكس هاي اين روز زيبا رو ميذارم … به قول نگين اميدوارم خوشتون بياد …

لينك دانلود .. 187 تا عكس :

http://www.mediafire.com/?ly02fz4tydn

خوب اميدوارم خوشتون بياد .. تا بعد