(( كپي از مطالب با ذكر منبع عزيزم ))

(( از اين به بعد اجراهاي زنده بچه ها به مدت يك روز سنجاق ميشن اول پست ))

(( پست هاي جديد زير پست آلبوم و كليپ قرار مي گيرند … رنگ تيتر پست هاي سنجاق شده و مهم سياه هست .. مال پست هاي ساده سبز .. لطفا دقت كنيد ))

سلام به همه دوستان .. هي نگينا خسته  و نگينا كوفته و نگينا در حال مرگ … هيييييييييي خوب بگذريم پدرم در امد چيه انواع اقسام جد آباد هاي بنده هم جلوي چشمم امد امروز تا بلاخره موفق شدم .. ها ها ها ها .. نگينا پيروز ميدان … يوهاهاها .. خوب اولا بذار غر هامو بزنم .. هي اين چه وضع سرعت نته آخه يعني چي مسخره كردن خودشونو يك روز خوبه يكروز بده .. معلوم نيست چه خاكي مي خوان تو سرشون بريزن .. آخه يعني چي همه جا هم يخ بندانه اون از سرعت اونم از يخ بندان .. خجالتم خوب چيزيه مونده خودم يخ كنن … اوففففف راحت شدم يه غري هم داشتم بي خيال شدم … خوب حالا بگذريم بلاخره موفق شدم آپ كنم هه هه هه … خوب امروز بچه ها تو برنامه ميوزيك كور بودن روش هيون جونگ هم مجريش بود با افراد اسمش نبر … اجرا عالي بود صحنه حرف نداشت هيچ هيييييييي دلم خون شد .. نمي دونم بايد خودتون ببينين .. من چيزي نمي گم .. شايد هم به علت اعصبانيت و جنگ جهاني با نت و آپلودر  داشتم يه جورايي زده سرم .. اما احساس كردم بچه ها بي حالن .. هيييييي روزگار … اما خدايي صحنه خيلي رويايي بود … خوب بگذريم … حالا براتون اجراي مجري گري هيون جونگ رو ميذارم به همراه اجراي لاويا بچه ها  با دو حجم كم و حجم بالا …. خوب هر كدوم خواستين دان كنيد … هيييييييي  شرمنده اين پستم شد غر زدن … حالا اين شما و اين هم بچه ها … ها ها ها ها

ويرايش : خوب مجبورن اين اضافه مي كنم كي بوم براي اول شدن گروه در ميوزيك بنك پيام براي برادرش گذاشته كه اونو براتون ميذارم …

SS501
1st Place
Indeed~!~!~!~!
Hyung, congratulation!!

SS501

در رده اول

در واقع ~!~!~!

تبريك ميگم .. هيونگ !!!


Photobucket

http://www.4shared.com/video/yiD2aMIB/HD20100612_SS501_Kim_Hyun_Joon.html

Photobucket

حجم كم :

http://www.4shared.com/video/Sd75dEtC/100612_mc_musi_cor_SS501_-_Lov.html

Photobucket

حجم بالا :

http://www.4shared.com/video/2AylAYhI/SS501_-_Love_Ya__Jun1210____It.html