سلام به همه دوستان در پست قبل گفته بودم كه تومار نامه يون سنگ رو در يك پست خواهم گذاشت
پس حالا هم پست تومار نامه يون سنگ .. خوب ببينيم اين يون سنگ چه كرده .. هه هه .. با ما همراه باشيد

from : DSP ss501 site
English Translation : Ode / ss501ode
Parsian Translation : Nafis . Negin3 . Shaghi  / Its

Parsian Translation :

وارد رتبه 16 شد…آجاآجاآجاآجاآجا
زمان زيادی بود…kkkkkk
اون چيه که شما دلتنگشيد….kk…بعدا شما همچنان من را خواهيد ديد..
او را دوست نداشته باش…تی تی تی تی تی
daebak
kkkkkkkkk
من فقط يک بار اينجا اومدم در اين مدت کوتاه…
هديه ها رو ديد….!!!يقينا آن ها ديده شده بود…آيا شما ديدی؟
دوست شما کيست؟؟من به آرامی هشدار ميدم
پسر بد…kkkkk
آه…همه ما دوست هستيم..
من واقعا فعال بودم…فکر کردن به انتظار در يک قسمت عميق روز..بنابراين من اينجا در توک هستم…
جهان با نامبر وان هاست….ما!!!!
خوشحالم شما رو می بينم….
آن عميق نيست؟؟
آن شخصی که به نظر مياد سخنگو باشد واقعا مراقب است…
همانطوری که من در حال نوشتن هستم…افرادی خارج از اينجا وجود دارن که با سخت کوشی در حال تصرف کردن درسته؟؟؟
چون جهان نامبروان را به خاطر می آورد…جهان با نامبر وان است…ما!!!
خيلی با دقت صحبت نکن..
من نمی تونم اين شکلی باشم.. من واقعا نمی تونم اين شکلی باشم…
در نهايت کيوجونگ تنها کسی است که می تواند آن را درست انجام دهد
چون من سرجمع موزيسين نيستم…
مصالعه موزيک..؟؟سخت بخوان…وسپس تو آن را به آسانی بدست مياری..
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
من چاق تر شدم…kkkkkk
اما من يک بت نيستم…
افراد زيادی هستند که آن رو بهتر از من انجام می دن
شين يونگ جاء از من بهتر می خونه..!!
شما داريد می خنديد….چون بانمک بود…
من قطع می کنم خندتونو به خاطر کلمات…kkkkkkkkk
شين يونگ جاء وجود داره….يک دونگ سنگ که من می شناسم….kkkkkkkkkkkk
باشه خداحافظ
خيلی به اون وابسته نباش… اون مرموزه…
بجنگ!!!
8سال کوچيکتر؟؟ متشکرم از توseh!!
همان سن هستيد؟؟
حمله می کنيم به فروشگاه های آمريکايی!!!kkkkkk
مشکلی که رشد می کند با…
چون من گفتم به فروشگاه های آمريکايی حمله می کنم افرادی آمدند اينجا تا به من آب سرد بپاشند…(يک شوخی)؟؟kkkkkkkkkk
جواب منو بده….
همه به من گفته بودن اون شخص در مسير خودش خيلی فعاله…منو ببخش!!
آه…هيچ عقيده ای ندارم…اگر اومدم اينجا…من هيچ احساسی ايجاد نکردم..
شما بهتره مراقب چيزای اطرافتون باشين….kkkkkkkkkkk
اسم…اه….
چون خيلی زياد خوردم…تی تی تی تی تی
من جدا ميگم اين يک زمان زياده….
چون من خيلی زياد خوردم..تی تی تی تی…
يک زمان جديد ورود نوشته خواهد شد….چون کشورمون وارد رتبه 16 شده…من می بينم که خيلی نويسنده بايد وجود داشته باشه…
kkkkkkkkkkkkk…..تنهايی با جون..هيونگ..جون……که همتون خوب وکافی درباره آن ميدانيد…
من بايد برم بخوابم؟؟
همانطور که کيوجونگ داره پن کيک می خوره..به تنهایی مقدار زيادی سوجو(نوعی ش*راب)خواهد خورد..
نخواب…چون من يک..هستم!!!kkkkkkkkkkkk
من نمی تونم خوب آبجو بنوشم..من فقط 3تا کاپ می نوشم…من نوشيدنو تموم می کنم…برای کيوجونگ…آبجو…او واقعا
 هستdaebak
اگر من آبجو بنوشم…تا زمان برگشتن به خونه به اون پايان ميدم..
اسلحه کيوجونگ…آبجو نمی ره…وحشی…چون از آدمهای اطراف او مراقبت می کنه؟
خنديدن…قلب من خارجه…آن روزها عاشقانه و آزادانه بود…نه اون خيلی گريه آور بود…
آدمی کم سن وسال ياد می گيرن که کرم ها از گربه ها به وجود ميان!!!
خب اون در تعطيلات خيلی فعاله!!
پس برو بخواب
سپس کارتو خوب انجام بده…
من خيلی خوب انجام ميدم مثل يک ستاره..اون نيست..
هيونگ جون!!!!
من ترن هستم(يکی از شخصيت های جنگ ستارگان)
نه انگليسی
انگليسی نه
پس چرا اون رو به انگليسی نمی نويسی؟؟

هول جی گی کيه؟
شما اينکارو می کنيد؟
خوردن نودل سرد برای شام
چت روم ما نياز به يه کم تغيير داره…اينجا يه کم عجيبه
مقداری ش*راب با مرغ بايد کافی باشه
شما می دونيد شهر من کجاست
درسته تا حالا فقط از موس  استفاده می کردم
اين روش راحتيه تو اينو خوب و راحت می دونی
گوجنچ اولين خونه ی من بود
با فشار دادن تب بعد اينتر اين راحت تر از اون روش هست
بازی کردن اين روزا….
رو راست باشيد
ممکن نيست که برم تايوان
می خوام برم انگيس چيکار؟
بايد شروع کنم يه کم انگليشی ياد بگيرم
امروز می خواهيم بريم کانادا
وسط چت کردن
اونچيزی رو که مناسب برداش می کنی بگير
اما من يه تصور صاف و ساده دارم
من می خوام برم تايوان
وقتی من انگليسی می نويسم من می تونم اينو به چت روم بفرستم nyo
چرا شما نمی ريد تايوان؟
چون من نمی تونم برم… که که
موضوعاتی که يونگ کوچولو مجبور نيست که بدونه
چون  موضاعاتی هست که بزرگان بايد تعيين کنند
مرحله……سال بعد
فقط يه شوخيه… نمی دونم
وقتی من برگشتم همه دلواپس بودن
اگه سکته قلبی کنيد. بعدش غش می کنيد
Kkkkkkkk
چيزها مثل اين عضله هان.من به اونا آموزش ندادم
هيون جونگ…
کسی صدات می زنه
مقداری از وزنت رو در اشتها صرف کن.  بايد برقصی تا اونو از دست بدی
 
صدا نمی کنيد
احساس بدون سخن ساخته نميشه!!!
ناگهانی همه ی  ورودی های من شروع  کرد به ظاهر شدن خيلی سريع
اما اونايی که به انگليسی نوشتنش واقعا فهميدن چی می گم؟
 
 چرا در موقع ورد خارج ميشم
ممنون
تمرکز کردن بر روی توجه ی همه ی شما سخته
من يه شخص دروغ گو ام!!!
کامپيوتر من يه ابر کامپيوتره!!!

دابل اس 501 تايوان  را دوست دارد
اينجا احساسش مي كنم که خيلی عجيبه
زيرا اون يك سوپر كامپيوتره
گاهی وقتا ممکنه…اون لحظه ها وقتی که اون  تماس ميگيره با من
من ديروز بازی فوتبال کره رو تماشا کردم
من حالا در وسط چت هستم
اون اينجا نيست
اون لحظه ها وقتی که بيشتر مردم دارن زنگ ميزنن به من
اخيرا در حال بازی بوده ای هرروز…ک ک ک
احساسات معمول شما چيه؟
نشان دادن
ک ک ک ک ک ک  ک ک ک ک  ک ک ک ک ک
من نميتونم گفتن شما رو دوست دارمو تموم کنم کی ميتونه قسمتی از زندگی منو بغل کنه؟
ممنونم از دوست داشتن شما
اون هست شعری که من نوشتم
ميخواييد نشون بديد همه ی اهنگای منو در اينده؟
اگر اينقدره….پس من می خوام اينجا متوقفش کنم
اگر ما بازی کنيم استار کرافت باهم انجام می ديم خطای بدنی
ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک

بلاخره نتيجه تموم شد يا نه ؟
کی فوتبال تموم ميشه؟من قول می دم دوباره بنويسم!!!
بای بای