سلام به همه  دوستان گل و گلابم .. خوب بلاخره دومين ويديو حمايت رو هم منتشر كرديم .. هه هه .. پست سنجاق شده اول … خوب بريم سر اين پست .. اين پست پيام يون سنگ در درمانگاه ست كه در روز 26 جولاي داده عكس ها مال 23 جولاي هستن  (( به خاطر اين گفتم اشتباه نكنيد )) … بلاخره ليزريك شد و عمل خوبي رو پشت سر گذاشت .. ترجمه پيام اون رو ميذارم .. و در ادامه مطلب هم هيونگ جون رفته مبلمان خريده كه عكس هاي اون رو براتون ميذارم .. پس با ما همراه باشيد ….

(( راي دهي به  فن سايت هم يادتون نره .. متشكرم ))

Credit: http://blog.naver.com – SS601


English Translation: Ode
Persian Translation : Neghin / Its

» My vision which hasn’t been good since my childhood days…

I had been hoping for just some cure to have a better vision.

Until lasik surgeries surfaced itself in this world…

To be honest, I wasn’t able to choose to undergo an easy operation because I was feeling worried.

If I were to do a stage performance at one go… Vision will go worse.

But because I was given a short-term break… Looking at the people around me going for Lasik surgeries one by one, I was growing tempted too.

Seriously at first, I was very scared and anxious… I did eye checking at Oseo Ophthalmology, and sent my greetings to Wonjang-nim.

After discussing with Wonjang-nim for quite a bit, I gained trust and then my fear dissipated a little, where the surgery then began straight away.

No matter what, we are doing an operation on the eyes here… Whoever it may be will feel scared.

But if you think about it, a surgery is nothing without fears.

And so the surgery ended… At that time, my eyes were stinging, and I felt annoyed, but soon it was alright already.

At that moment, the feeling of what everyone who underwent Lasik felt came to me… I began feeling that same way too.

Also, whoever that has poor vision… I’m sure they want to sleep too while watching television.

Indeed I have that kind of wish… And now that I’ve done lasik, that wish became reality…

The Now that has passed Sunday had turned into confusion for me — feels like I was a person with good vision to begin with… I’m now seeing clearly.

To the Wonjang-nim and other Seonsaeng-nims who have done this well a lasik for me — thank you from the bottom of my heart. »

چشم انداز من از روز هاي كودكي ام خوب نبود ..

من اميدوارم در حال حاضر برخي درمان ها جواب مي دهند براي بهتر ديدن .

ظاهرا جراحي ليزريك در دنيا بهتر هست .

البته صادقانه بگويم .. من قار نيستم انتخاب كنم به آساني اين روش عمل را چون احساس نگراني مي كنم …

اما فقط يك راه بايد برويد .. وگرنه چشم اندازم بدتر خواهد شد ..

از آنجا كه استراحت كوتاه مدت داشتم . .. نگاه كردم به مردم اطرافم كه يكي كي به عمل ليزريك رفتن . من هم وسوسه شدم .. چون اين عمل در حال رشد بود ..

به طور جدي در ابتدا خيلي اضطراب و ترس داشتم . چشم هاي من را چك كردن در درمانگاه Oseo  و خبر عالي كه امكان عمل بود …

بس از بحث با او و بعد ون جانگ  اعتماد من دوباره برگشت .. و سپس ترس من يه مقدار از بين رفت ..  بعد جرا حي آغاز شد  …. فورا .

مهم نيست چه مي شود .. ما در حال عمل چشم بوديم اينجا .. و ممكن هست همه احساس ترس كنند …

اما من به آن فكر كردم .. اين باعث شد عمل من بدون هيچ ترسي باشد …

و به اين ترتيب عمل جراحي به پايان رسيد … بعد در آن زما در چشمان من بسيار سوزش و احساس درد بود … اما مي دانستم بزودي آنها بسيار عالي خواهند شد .

در آن لحظه احساس كردم ..  احساس هر كسي را كه تحت عمل ليزريك بود .. اما احساس من بيشتر از اين بود يه احساس خوب بيش از حد …

همچنين .. هر كس كه چشم انداز ضعيفي دارد … من مطمئن هستم آنها مي خواهند قبل خواب خيلي زياد تلوزيون تماشا كنند ..

در واقع من با يك آرزوي بزرگ اين عمل  ليزريك را انجام دادم .. و آرزوي من به واقعيت تبديل خواهد شد …

حالا كه روز يك شنبه سردرگمي بسياري داشتم  اما امروز احساس مي كنم چشم انذار من به خوبي شروع شد .. من اكنون مي توانم به وضوح ببينم …

من از ون جانگ و سون سنگ كه عمل ليزريك من را انجام دادن  و از شما  هم از ته قلب تشكر مي كنم ….

 Credit: SS601- http://cafe.naver.com 

خوب هيونگ جون هم رفته مبلمان بخره از بهترين مغازه و واردات مبل كره اي جنوبي به نام Mirage employees ildung كه در زير عكس خود هيونگ جون و مبل هايي كه خريده رو مشاهده مي كنيد …