سلام به دوستان گل عزیزم ..  خوب امدن با آخرین خبرها و عکس ها از گروه … این روزها  چه خبر خوبین ؟؟ کلا کسلی افتاده رو من هیییییییییی خوب بیخیال  با ما همراه باشید در این پست ……

(( رای به وب یادتون نره خواهشا …. متشکرم .. ))

Credit:newsen – Star.mt.co.kr – PERFECT – SS501 Baidu – Twitter
Persian translation : Neghin / Its

خوب خبر اول : هیون جونگ و بائو یونگ جون  در یک پروژه مشترک به نام لبخند ها … برای کودکان بی سرپرست و کلا بی والدین .. یک پروژه خیریه در نظر گرفتن و در این پروژه با هم همکاری خواهند کرد … این پروژه زیر نظر یونیسف انجام خواهد شد .. و  دا تی وی  هم در این پروژه شرکت به سزایی خواهد داشت ….. اینم نمونه از همکاری هیون جونک و بائو یونگ جون ..

خبر دوم :  اینکه جونگ مین در ژاپن به گروه کارا تبریک گفته … انگار در فن میتینگ ژاپن گروه  نزدیک به 10 هزار نفر طرفدار شرکت کرده …. و این برای گروه کارا یک موفقیت بزرگ هست …. یکی از کمدین های معروف ژاپن هم  با تیشرت  کارا عاشقتم .. در این مراسم شرکت کرده و نشون داده که طرفدار صد آتیشه گروه کارا هست … در این راستا جونگ مین هم یک پیام تبریک برای  موفقیت گروه کارا برای اونها فرستاده و این موفقیت رو بهشون تبریک گفته …… (( در کل یه سطل بدین الان که بالا بیارم … ایشششششششششش ))

خبر سوم : کی بوم در تویترش عکس کیم چوکو (( دخمل خودم .. عشقم )) رو گذاشته … که براتون میذارم و در تویترش هم نوشته که (( امروز هوا خیلی بارونی  اینجا نمی دونم چرا همه جا چند روزه بارونی هست هواش .. احساس دل تنگی می کنم .. اما با دیدن چوکو یادم می  یوفته .. هوا روشن خواهد شد نباید احساس دلتنگی کنم .. ))  .. فکر کنم  کی بوم رگ روماتیکیش گل کرده .. هه هه

Choco my daughter ... My Love

خبر آخر هم : عکس های بیسک هاوس لیدر هیون جونگ رو رو به همراه یه سری عکس از پشت صحنه سریالش براتون میذارم ….