سلام به همه انگار امروز خبر ها دست بردار نیستن … خوب یون سنگ همه می دونین که در سی ورلدش پیام گذاشته … من یه تیکه کوتاهش رو براتون گذاشتم … حالا هم کاملش رو براتون میذارم … اینم پیامی که یون سنگ در  سی ورلدش گذاشته  … حالا ترجمه اش رو براتون میذارم …. موفق باشید ….

(( رای دهی به وب جهت حفظ جایگاه .. ممنون … و خواهشا مطالب رو با ذکر منبع کپی کنید وگرنه کپی از مطالب این وب ممنوع هست … ))

Credits : YoungSaeng Cyworld
English Translation : Quainte501
Persian translation :  Site Translator (( SS501fanF4/Its)) Mona  / Its

Now don’t even have a space for me to write..ke ke

Don’t know since when my supposedly secret cyworld… everyone seems to know it already..;
Then~ thought of just opening it to the public.. –
But everyone seems to visit on their own..ke then don’t open publicly~
Just…don’t hack my password.. otherwise will close cyworld..
Anyway… girls’ pictures.. special pictures.. there are none~

Recently, went to Japan… went to L.A. .. actually also went to Las Vegas for a short period..
Everyone is curious right…? ke ke What did we do.. ke
In Japan, didn’t even take a single photo…ㅠㅠ Just went there to play to our hearts’ content.
In US.. took many memorable photos..
Most importantly, we toured extensively…^ ^
Saw bungee jumping from 108 storey…. with my own eyes!!! ke ke
I cannot comprehend.. – – why spend money to risk your life..;

Everyone is still…curious about what..?
What will happen to KyuJong and I.. keke
..
I also don’t know~~what will become of us..
But..seems like will work out smoothly~~everything..
I’ll let you all anticipate!! But not too much~~

Twitter seems to be very popular.. I still cannot figure out how to use..;;
So..still stuck with cyworld… ^^
Annoying annoying~~

Mo (A sound)..anyway.. don’t be too curious~~
Do not be curious…and invade my privacy~~ ke ke ke ke ke
When you miss me…. when you miss me very much…
Ah~~when you miss watching me performing on the stage~~ that time…
During that time… I might already be dancing and singing already..
When I’m performing…I don’t like to pass my mic to others!!! I’m such a person~~ ke ke
Surely people who want to see me.. will leave comments.. I miss you now!! There are such people .. – –

Greedy monsters!! Wohoho!

Don’t be anxious… Take a break ..As time…goes by..
there will be good news… ^^

حالا حتي جاي نوشتن هم برام نيست
نمي دونم از كي سي ورلدم كه قرار بود مخفي باشه… لو رفته
بعدا… مي خواستم براي همه آشكارش كنم.. اما انگار كه همه خودشون ازش  ديدن مي كنند پس اين كارو نمي كنم
فقط… پسووردم رو هك نكنيد… در غير اين صورت مي بندمش
اما… عكس دخترها… عكس هاي خاص… هيچ كدوم از اين ها در كار نخواهد بود

اين اواخر، به ژاپن رفتم… لس آنجلس… راستش كمي هم در لاس وگاس بودم
همه كنجكاويد نه؟ چي كار كرديم…
در ژاپن، حتي يك عكس هم نگرفتيم… فقط رفتيم اون جا تا براي دل خودمون تفريح كنيم … برای خودمون باشیم
در امريكا… عكس هاي يادگاري زيادي گرفتيم. ..
مهم تر از اون، سفر طولاني داشتيم
بانجي جامپينگ از طبقه 108 رو ديدم… با چشم هاي خودم
نمي تونم درك كنم… چرا پول بدي تا زندگيت رو به خطر بندازي .. با اینکه من برای چه …

همه هنوز كنجكاويد… درباره چي؟؟؟
که چه اتفاقي براي من و كيو جونگ و … مي افته…
من هم نمي دونم چي ميشه… اما انگار كه آروم آروم به نتيجه مي رسه… همه چيز
منتظر باشيد… ولي خيلي منتظرتون نميذارم …
تويتر به نظر خيلي محبوب مياد… من هنوز نتونستم ياد بگيرم باهاش چه طور كار كنم .. اما سعی دارم ..
پس… همچنان به سي وورلد مي چسبم…

در هر حال… می گم  خيلي كنجكاوي نكنيد
خيلي كنجكاوي نكنيد و به حريم خصوصي من تجاوز نكنيد .. اون باید خصوصی باشد ..

وقتي دلتون براي من تنگ ميشه… وقتي خيلي دلتون براي من تنگ ميشه
وقتي دلتون براي ديدن اجراي من روي صحنه تنگ ميشه… اون موقع…
اون موقع… ممكنه در حال رقص و خوندن باشم
وقتي اجرا مي كنم… نمي خوام ميكروفونم رو به كس ديگه اي بدم!! من چنين آدمي هستم
مطمئنا اون هايي كه مي خوان منو ببينند… كامنت ميذارند كه… دلم برات تنگ شده!! چنين افرادي هم هستند

هيولاهاي حريص!!
آشفته نباشيد… به خودتون استراحت بديد… وقتي…بگذارید  زمان بگذره… خبرهاي خوبي مي رسه .. کمی صبر کنید ..