سلام دوستان گلم امدم با پست دوم در مورد گروه … این دفعه کلیپ مصاحبه و خود مصاحبه و ترجمه مصاحبه کوتاه هیونگ جون رو در سنگاپور براتون میذارم … بعد هم یه عکس از یون سنگ … خوب در این پست هم با ما همراه باشید ….

توضیح عکس : یون سنگ دیروز رفته بود کنسرت ماندی کیز (( هی منم می خوامممممممم )) و اونجا با Han Byul عضو سابق A’st1 و عضو جدید ماندی کیز .. عکس انداخته … که اونو براتون میذارم ….

(( رای دهی به وب جهت حفظ جایگاه .. ممنون … و خواهشا مطالب رو با ذکر منبع کپی کنید وگرنه کپی از مطالب این وب ممنوع هست … ))

Credit : ss501fanf4 / Its – YT –  Shirley
Persian translation :  Site Translator (( SS501fanF4/Its)) Mona 1  / Its
Video uploaded: mona 2 / Its

مصاحبه / interview :

http://www.4shared.com/video/6cFYd5yl/Eng-Sub-SS501-Kim-Hyung-Jun-In.html

 

ever since the contract has ended. everybody is concerned about the future of ss501
changing a new management and pursuing a solo career doesn’t mean that ss501 is going to separate . we are still together and still very close and we want to perform together again as soon as possible so while we each pursue pur own solo careers we are still preparing to hold a concert and perform together
what are your future plans ?
my first plans will be my musical which will be end of this year next year onwards , i will focus on producing my solo album and will be venturing into acting as well so these are my two plans for next year 
with my younger brother ki bum from u-kiss we are planning to start a business together so i will be busy with my musical and my own business
what can we expect from your solo album ?
personally i like pop music . i like artistes like usher and justin timberlake so i will be doing more groovy , RnB kind of pop music something more sophisticated
how was your fanmeet in singapore ?
my birthday was 3rd august but my fans still remembered it and i was very touched when they presented the cake to me i would like to thank all my fans and i will finish it all by myself
ss501 leader hyun joong was absent at your birthday fanmeet …
hyun joong is really forgetful and he tends to forget important things but i’m very sure that he couldn’t attend because of his busy schedule

از وقتي كه قرارداد تمام شده، همه درباره آينده دابل اس نگرانند ؟؟
عوض كردن كمپاني ها و دنبال فعاليت هاي سولو بودن به معني جدايي دابل اس نيست. ما هنوز با هم هستيم و هنوز خيلي صميمي هستيم و مي خواهيم به محض امكان با هم اجرا كنيم بنابراين در حالي كه فعاليت هاي خودمان را انجام مي دهيم باز هم در حال آماده سازي كنسرت و اجرا با هم هستيم …
برنامه هاي آينده تان چيست؟
اولين برنامه من فعاليت هاي موسيقي ام خواهد بود كه پايان امسال و سال بعد خواهد بود، روي آلبوم سولوي خودم كار مي كنم و اقدام به بازيگري هم مي كنم اين دو برنامه هاي من براي سال آينده است
قصد دارم همراه با كي بوم برادر كوچكترم كار و كاسبي راه بيندازيم بنابراين سرم با فعاليت هاي موسيقي و كارهاي شخصيم شلوغ خواهد شد
در انتظار چه آلبوم سولويي باشيم؟
من به شخصه موسيقي پاپ را دوست دارم. من هنرمندهايي مثل جاستين تيمبرليك را دوست دارم. بنابراين سعي مي كنم بهتر باشد، سبك آر اند بي، چيزي كه پيشرفته تر باشد
فن ميتينگ در سنگاپور چه طور بود؟
تولدم 3 آگوست بود اما هواداران هنوز به خاطر داشتند و وقتي كيك را به من هديه دادند خيلي تحت تاثير قرار گرفتم. مي خواهم از تمام هواداران تشكر كنم و خودم تنهايي تمامش مي كنم
ليدر دابل اس هيون جونگ در تولد شما غايب بود ؟؟
هيون جونگ واقعا فراموشكار است و چيزهاي مهم را فراموش مي كند اما من مطمئنم و می دانم  به خاطر برنامه شلوغش نتوانسته بود به ما ملحق شود ..