همه چیز با یک شوخی بچه گانه شروع شد … 3 سال خورده ای گذشته بود فقط یک ایمیل و شوخی بچه گانه  اون شروع شد … گفت تو وب داری چرا یکی دیگه هم واسه اینا نمی زنی … توجه نکردم تا که  نگاهم به دی وی دی های سریال افتاد  .. من کره ای ها رو دوست نداشتم … اما اون دی وی دی دوستم برام فرستاده بود دوباره یاد آوری شده بود به  ماه ها قبل … ماه ها بود که بی خیال شده بودم  اما باز  با اون ایمیلش یاد آور 3 سال و خورده ای بود … باز رفتم دی وی دی ها رو پیدا کردم با سی دی ها … کاری نداشت باید بعد ماه ها از اول شروع می کردم .. ایمیل زدم گفتم دارم میزنم آدمش هستی …  گفت آره  هستم … و اولین استارت رو زدم …  اولش سخت بود … این اولین پستمه …  اما بعدش به خودم دلگرمی دادم … خیلی آروم بود کسی نظر هم نمی داد .. تا که روی ریل افتاد  شلوغ شد … روز به روز پیشرفت کرد … و شلوغ تر …   خیلی ها امدن و خیلی ها رفتن … اول بشناسیم داشتیم صمیمی شدیم … بعد هم  اونجا برداشته شد تالک … به فکرم زد چرا  اولین  فن کلاب گروه رو در ایران نزنم .. خیلی ها مخالفت کردن خیلی موافقت … تا که چند نفر از در وب وارد شدن … تو شوک بودن که تو ایران هم  طرفدار هست ….  تصمیم گرفتم … و خودمو با کمک خیلی ها در چشم اونها مطرح کردم … تا که قبول کردن اولین فن کلاب رسمی گروه در ایران ما هستیم …. چه چیز ها نگذرونیدم .. با هم خندیدیم با هم گریه کردیم .. با هم  غمگین شدیم باهم  شاد  .. گاهی دلگیر شدیم … اما باز از نو شروع  کردیم … با گروه ماجراها داشتیم .. با گروه هیجانی شدیم … با گروه ناراحت و عصبی …. چه دوستی ها برقرار نکردیم … به بهانه ای سر هم پریدیم اما باز دوست بودیم .. چون همه یک هدف داشتیم ما تریپل اس های ایرانی بودیم … برای یک  هدف جمع شده بودیم در هر شرایط حمایت از گروه ….   من تنها این راه شروع کردم اما حالا پشتم یک کوه هست که همیشه می تونم  بهش تکیه کنم …. آره ماها طرفداران گروه …. خیلی چیز ها تو این مدت از سر گذروندیم … ناراحت شدیم  و عصبی شدیم .. شاد شدیم و خندیدیم … باز با هم بودیم … خیلی ها امدن و رفتن اما باز ما یک کوه بودیم …  به خاطر دوستیمون به خاطر گروه و به خاطر تک تک اعضا ء مثل یک کوه ایستادیم .. حالا  هم که اینجا هستم و میگین این همه چرت و پرت میگم برای چیه …  خوب درست یک سال  قبل در همین روز من اولین قدمم رو برای  این فن کلاب برداشتم .. خیلی ساده با یک شوخی شروع شد و حالا به بزرگترین چیز ها رسیدیم .. به لطف شماها در تاپ لیست اولیم .. به لطف شماها فن های کره ای ماها رو می شناسن .. به لطف شماها الان پا برجا هستیم … و همه دست در دست هم از گروهمون حمایت می کنیم .. امروز تولد یک سالگی اولین فن کلاب گروه هست … آره این همه چیز از سرمون گذشت و ما یک ساله شدیم … باورم نمیشه یک سال گذشته … حالا یک ساله هستیم من از همکارانم از مترجمان از طرفداران و از دوستانم که در این راه ماها رو هیچ وقت تنها نگذاشتن و همیشه مثل یک کوه کنار ما بودن .. از ته قلب تشکر می کنم … شاید تشکر کمترین چیزه که در این باره می تونم براتون بگم اما فعلا چیزی جزء تشکر به  ذهنم  نمی آید از همه شما متشکرم .. از صمیم قلب .. خیلی دوستون دارم … و از حالا برای سال ها نشان خواهیم داد که همیشه در هر شرایط کنار گروه هستیم و تا آخر خط خواهیم ماند … تریپل اس ایرانی تولد یک سالگی ات مبارک … برای  گروه برای دوستیمان … همیشه خواهیم ماند .. و این بهانه ای باعث این دوستی ها شد را تا آخر خواهیم داشت … تا آخر خط برای دوستی ها و حمایت از گروه ….. آجا آجا … تولد یک سالگی ات مبارک اولین فن کلاب ایرانی گروه ….

با تشکر دوست کوچک شما لیدر نگینا . . 

 
 
 
 
 

Happy BirthDay Its

생일 축하 내 팬 클럽
모두 하나의 목적에 대해서만, 우리가 여기 모인 ..
지원 SS501 … 그리고 우정

My Lovely Ss501

Happy Birthday Its
All for one purpose only, we gathered here ..
Support  SS501… And friendship

 
 
 
 
 

Happy Birthday Its

خوب با تشکر از همه برای ساختن این ویدیو .. یه رکورد زدیم در عرض نیم روز این ویدیو رو ساختم …  با تشکر از مونا و زهره و شقی و پریا .. لی یونگ و خیلی های دیگه که تو این نیم روز کمک کردن ویدیو  سالگرد فن کلاب رو بسازیم … این ویدیو برای  سالگرد اولین فن کلاب ایرانی گروه ساخته شده … و ما هدیه می کنیم به شما ….

 

http://www.4shared.com/video/uZ60rT3o/fanclub_birthday_its.html 

 

حالا براتون در هدیه او اس تی سریال بوسه شیطانی رو به همراه آهنگ جدید  بی رین  می ذارم امیدوارم خوشتون بیاد ….

http://www.mediafire.com/?a74ddz3zfwtwwxm 

http://www.mediafire.com/?6ljvn1cneuiqrnc 

Lets go Party

A year has passed… with all sadness, laughs, happiness, friendships…
It’s been a year that we gathered here… A year that we tried and been intruduced

We laughed with SS501… cried… angered and joyed
We showed Iranian Fans to everyone…  Became the first iranian fanclub… tried… supported…
made friends… sometimes sad, but we still were friends… together for one goal… to support ss501.
 We’ve become Triple S together. Now our fanclub has turn to one.
Happy Birthday to our fanclub. I hope we can always celebrate our fanclub’s birthday together.
Happy Birthday to you, dear Iranian fans

خوب بچه ها می تونین اینجا اولین آشنایتون با فن کلاب و از خاطراتی که اینجا داشتین و براتون خاطره انگیز بوده بگین … منتظرم …

حالا براتون یه هدیه دیگه هم دارم .. با تشکر از مترجم مونا که خیلی زحمت کشیده کلا برای سایت این هدیه رو آماده کرده … اون رو هم به زودی خواهم گذاشت … سوپرایز .. منتظر هدیه باشید …

و حالا سوپرایززززززززززز و هدیههههههههههه امیدوارم خوشتون بیاد .. حتما کلیپ و این هدیه رو دانلود کنین …

http://www.mediafire.com/?58s6savfhk7i2r4